چینش میز کنفرانس موضوعی است که معمولا مورد غفلت واقع میشود. در حقیقت بیشتر اتاق کنفرانسهایی که در طول زندگی کاری خود دیدهام؛ دارای یک میز کنفراس خالی از هرگونه چینش شخصی، بیروح و بدون خلاقیت بوده است.
شاید یکی از دلایل این موضوع آن است که مدیران و کارکنان میز کنفرانس را محلی دائمی برای فعالیت نمیبینند؛ و همین موضوع احساس موقتی بودن فعالیت روی آن را به افراد القا میکند. این در حالی است که چینش میز کنفرانس به شکلی زیبا و چشمنواز میتواند اثری عمیق بر افراد حاضر در جلسه و مشتریان شرکت داشته باشد. اگر چینش میز کنفرانس شما نیز بسیار ساده و خلوت است؛ در این مطلب وبسایت شرکت سامانه ساز فرابین نکاتی را برای بهبود وضعیت آن مطرح میکنیم.
صندلیهای مناسبی انتخاب کنید
صندلیهای کنفرانس در طیف گستردهای از اندازهها و سبکها در دسترس هستند. در نتیجه انتخاب شما مطمئنا بر احساس و دیدگاه استفاده کنندگان از اتاق کنفرانس اثر میگذارد. در واقع صندلیهای میز کنفرانس به دلیل ماهیت پر تنوعی که دارند، بهترین نقطه برای ایجاد تغییر در چینش میز کنفرانس هستند.
مرکز میز کنفرانس را دریابید
مهمترین نقطه برای چینش میز کنفرانس مرکز آن است. قرار دادن یک دکور تزئینی در مرکز میز علاوه بر اینکه حس تمرکز را در حاضرات جلسه بیشتر میکند؛ منجر به بهبود نمای بصری میز و اتاق کنفرانس میشود؛ و آن را از حالت خالی و بدون تصویر بودن نجات میدهد. این دکور میتواند یک کوزه ساده، یک گیاه مصنوعی و یا دکور تزئینی جذاب دیگر باشد. البته توجه کنید که اصل سادگی را در انتخاب دکور وسط میز رعایت کنید. بیش از حد شلوغ کردن وسط میز نمایی شلخته ایجاد میکند. قطعا شما نمیخواهید حاضران در جلسه، برای دیدن چهره یکدیگر مجبور به تغییر زاویه سر و گردن خود شوند. همچنین در صورتی که دکور انتخابی ارتباطی درست با موضوع فعالیت شرکت داشته باشد؛ نتیجه کار بهتر خواهد شد.
همچنین سبک دکورهای انتخابی باید با سبک کلی طراحی دکوراسیون اداری دفتر کار شما هماهنگ باشد. یک مجسمه کلاسیک شاید انتخاب مناسبی برای چینش میز کنفرانس مدرن نباشد. در حالی که گاهی حتی مواردی که تصور نمیکنید؛ مثل یک مجموعه مداد رنگی، عینک، یک چرخ کوچک صنعتی و… میتواند تغییری بسیار مثبت در فضا ایجاد کند.
به حضور فناوری در میز کنفرانس توجه کنید
یکی دیگر از جنبههایی که در مورد چینش میز کنفرانس مطرح میشود این است که تکنولوژی چگونه در این میز مورد استفاده قرار میگیرد؛ و اینکه چطو رمبلمان اداری شما آن را به صورت یکپارچه پشتیبانی میکند. درباره این موضوع توجه به نوع و میزان دسترسی افراد حاضر در جلسه به امکانات تکنولوژیک مثل پورتهای ارتباطی، میکروفون، پریز برق و… حائز اهمیت است.
دیوارهای اتاق کنفرانس را در نظر بگیرید
دیوارها فضایی مناسب برای انتقال پیام شما به حاضران در جلسه است. استفاده متعادل از تابلوهایی با طرحها، رنگها و سبکهای مختلف، میتواند به بهبود فضای اتاق کنفرانس کمک کند.
ویژگیهای میز کنفرانس آخرین و مهم ترین نکته است
در نهایت برای چینش میز کنفرانس مهمترین نکته طراحی و سبک خود میز است. هماهنگی کلی آن با سایر مبلمان اداری دفتر کار شما و طراحی دکوراسیون اداری اتاق کنفرانس، اصلیترین نکته برای داشتن اتاق کنفرانسی هماهنگ، کاربردی، زیبا و دلنشین است.
آیا برای انتخاب و خرید میز کنفرانس نیاز به کمک بیشتری دارید؛ برای دریافت راهنماییهای مفید و مناسب در مورد همه موارد اتاق کنفرانس و سایر دکوراسیونهای اداری با ما مشورت کنید.
- ۹۷/۰۸/۱۷